14 Aralık 2010 Salı

>AMİGURİMİ ÖRGÜ OYUNCAK BEBEK

>

burada gövdeyi bitirip içini yine elyafla doldurduktan sonra ilmeğin iç kısmından alarak içe doğru kapatıyoruz.Dış kısmıyla daha sonra (bacaklar eklendikten sonra)eteği öereceğiz.Etek dış ilmeklerden alarak ben gözkararı yaptım.Artırarak yapıyorsun.


Bu arada da baş kısmı bittikten içini elyafla doldurup boyun kısmını verdikten sonra renkli ipliğe geçerek gövdeyi yapıyoruz.




Resimlerde görüldüğü üzere tığ ile sık iğne öğrerek yaptım.Kafadan başladım.Aşama aşama öğrerek içlerini elyafla doldurdum.Her aşaması kafadan başlayarak kol ve bacakları tek tek ördüm bittikten sonra iğne ile dikerek ekledim.Saçlarıda kafanın üst kısmından iplikleri tığ ile geçirdim.Bu yapım tekniği tamamen size bağlı.Ben yaparken onu hissettim.Hayalgücünüzle ilgili.Siz ne isterseniz o olur.Bu benim ilk denemem.Minik kızım izin verirse çeşitlendirmeyi düşünüyorum.Bu bebeği yaparken daha çok sevdi.Sürekli elimden çekiştirip almaya çalıştı.Çok zevkli.Bence herkes denemeli.Hayal gücünüzde varsa bu örnek ile herşey yapılabilir.Çok kolay.Deneyecek arkadaşlara da şimdiden başarılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr