22 Ocak 2011 Cumartesi

>SUZAN SUZİ (DİYARBAKIR)

> DİCLE (ON GÖZLÜ KÖPRÜ)


KÖPRÜDEN DİYARBAKIR SURLARININ GÖRÜNÜMÜ)


GAZİ KÖŞKÜNÜN BALKONUNDAN KIRKLAR DAĞI



GAZİ KÖŞKÜNÜN BAHÇESİ




ATAMIN YATAK ODASI





GAZİ KÖŞKÜNÜN ODALARINDAN GÖRÜNÜM











SUZAN SUZİ

Kırklardağı'nın yüzü
(Kırklardağı'nın düzü)
Karanlık sardı düzü
(Karanlık bastı bizi)

Ben öleydim
(Kör olasın zalım Suzan)
(Suzan Suzi)
Ziyaret çarptı bizi

Köprüaltı kapkara
Anne gel beni ara
Saçlarım kumlara batmış
(Saçlarıma kumlar doldu)
Tarak getir de tara
Köprünün orta gözü
Sular apardı düzü
Ben öleydim
(Suzan Suzi)
Dicle ayırdı bizi
Gazi köşkü serindir
Dicle suyu derindir
Ağlama sen garip anam
Kadir mevlam kerimdir
Gazi Köşkü Atatürk'ün 1917 yılında ordu komutanlığına atandığı dönemde kaldığı köşk. 1937 yılında müzeye çevrilmiştir.Dicle'nin kıyısında çay bahçelerinin,eğlence yerlerinin olduğu çok güzel bir mekan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr