20 Eylül 2016 Salı

PENCERELERDEKİ TABLO ( SANATSAL BAKIŞ)







THE STORY OF MY LİFE (One direction grubunun güzel şarkılarından bir tanesi.Benim yaşamımdaki hikayem.Neden böyle başladım? 1.resime yönelik yazacağımda ondan.Bu fotoğraflar DOĞTAŞ mobilyanın kataloğundaki fotoğraf çekimleri.Kataloğu inceledikten sonra benim gözümden düşüncelerimi paylaşmak istedim.
EVİNİZ NE KADAR SANATSAL?
Örneğin; PENCERELER
Pencereler evimizin tablosu aslında.Nasıl mı?
Resim tekniğinden yola çıkarak;Bir tablo yapacağımız vakit özellikle de beğendiğimiz herhangi bir şeyi yansıtmak istiyorsak önce resmi karelere böler, çizerek, boyayarak istediğimiz tabloyu ortaya yansıtırız.Yine sevdiğimiz kişilerin fotoğraflarını çerçeveli resimliklere koymuyormuyuz? 1.resim
(STORY MY LİFE)
Pencerelere bakalım.Resim tekniğinden yola çıkarak senin dışarıda gördüğün, pencerenin sınırları çerçevesindeki herşey senin tablon.Yani dışarıdaki manzarayı kareliyoruz.2. 3.4.Resimler.
Haydi pencerelerinize bir daha bakın;ve tablonuzu görün.(Dışarıdaki manzara ve aldığınız alan)
Perspektife gelecek olursak;
5.RESİM
Pencerelerdeki kareleme ve evinize koyduğunuz perdelerde perspektif olayını ortaya çıkarıyor.
Bu pencerelerle ilgili diğer bir bakış açısı;
 Böyle pencerelere sahip olmak istemezdim.Dışarıya demir parmaklıkların arasından bakıyormuşum gibi. Bana hapishaneyi,hapishaneleri çağrıştırıyor.
Diğer resimler gördüğünüz üzere objelerle ilgili.
 Ben yine sanatsal açıdan yazacak olursam;
Şekillerden yola çıkarak birçok hissi yakalayabilirsiniz.Yukarıdaki objelerde siz ne yakaladınız? Bana
gökdelenleri çağrıştırdı.(Eviniz sizi yansıtıyor mu?)
Örnekler çoğaltılabilir.EVİMİZİN duvarlarına yaptırdığımız duvar dekorasyonlarındada geçerli. Tercihler tabiiki.İsterseniz tablonuza bir daha bakın....
 Son olarak ; VERRY,VERRY HAPPY.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr