13 Ekim 2016 Perşembe

SANSÜR YOK!



*
Bu aralar yabancı ülkelerin ( GOT TALENT) yetenek yarışma programlarını izliyorum.Yarışmalardan birini seçtim ve izlemeye başladım.Adamın biri sahneye çıktı.Jüri koltuğunda oturanlar soruyorlar;
-Bize ne yapacaksın,seyirciler ve biz ne izleyeceğiz? diye
Yarışmacı da NÜ TABLO diyor ve Anadan doğma çırılçıplak.Önünde tuval başladı NÜ'YE.
Bu arada NÜ kendisi,çizende kendisi.Çizimi de cinsel uzvuyla yapıyor.Resmi tamamladı.Seyircilere
sundu.ALKIŞLAR İÇERİSİNDE.....
Seyircileri gözlemledim hemen.Birçok düşünce gördüm kendi penceremden.Elleriyle gözlerini kapatanı görmedim.Ortada sanatın anlatımı ve yarışmacının seçtiği tarz.Filmler de de görmüyor muyuz?(TİTANİK)
Şaşkınlık mı istersin,gülen mi istersin kısaca bir sürü MİXTURE YÜZLER.....

Bunun üzerine birçok düşünceler geçti aklımdan;
*DİN İLE SANATIN UYUŞMAZLIĞI
*DİN İLE BİLİMİN UYUŞMAZLIĞI
*DÜNYA'NIN BAŞKA YERLERİNDE HAYATIN NEYE BENZEDİĞİ
*KARANLIKTAN KORKANLAR;AYDINLIKTAN KORKANLAR
*KARANLIKTAN KORKMAYANLAR; AYDINLIKTAN KORKMAYANLAR
*ENTELEKTÜELLİK Mİ?
VESAİRE, VS.

Yarışmaları izledikçe yarışmacılardan hariç;Jüri koltuğunda oturanların ve seyircilerin entellektüel beyinlerini;gelişmişliklerini, düşüncelerini görüyor;dünyanın başka yerlerinde hayatın neye benzediğini ve bizi karşılaştırmadan edemiyorum.Çünkü bizim ülkemizde karanlık beyinler çok.

*KARANLIKLA UĞRAŞTIĞINDA KARANLIK İÇİNE İŞLER.

SONUÇ OLARAK: THANK YOU VERY MUCH. GOT TALENT....



WE'RE ONLY HUMAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr