16 Kasım 2016 Çarşamba

GÜLER MİSİN AĞLAR MISIN?

Merhabalar;
Dün bazı işlerimi halletmek için çarşıya çıkmıştım Yaşadığım komik durumlarla ilgili birkaç bir şey karalamak istedim ve başlıyorum içimdekilerini dökmeye

Ben çalışmıyorum Eşimden ayrıldım ve aylık olarak verilen nafaka parasıyla geçinmeye çalışan kızımla yaşayan bir ANNEYİM
Banka da işim vardı  İşlerimi hallederken bankada çalışan bayan arkadaş bana şöyle bir sunum yaptı;
neden BİREYSEL EMEKLİLİK DÜŞÜNMÜYORSUNUZ? İşte her ay 150 milyon yatıracaksınız
devlet desteği ile( yüzde 25)  artarak kazanç sağlayacakmışım Bir çok ev hanımı bunu yapıyormuş

Bende nezaket cilası altında düşünmüyorum dedim ve ekledim Ben ÜRETİCİ değilim ki TÜKETİCİYİM benim her ay bu parayı yatırıp unutmam için bir üretimin olması gerekiyor
MAĞDUR OLAN BEN BİR DE ÜSTÜNE ÜSLÜK PARA YATIRIP TA NEYMİŞ EFENDİM KATKI SAĞLIYORMUŞ
 GÜLER MİSİN AĞLAR MISIN?

Kasım ayı içerisinde boynumda olan altın zincirim  koptu BEN DE bunun üzerine kuyumcuya uğradım Kadın değil miyiz ki bir altın kolye beğendim Sağ olsunlar yardımcı olmaya çalıştılar
Komik olan duruma gelince;
Kart kullanıyorsanız işte size bu kadara kadar bölebiliriz Ben yine nezaket cilasının altın da yoğun
hoşnutsuzluk durumuyla teşekkür ettim (Allah ta sizi güldürsün)
GÜLER MİSİN AĞLAR MISIN?

Bazen de bir şeylerden kısarak bir şeyleri tamamlamaya çalışıyorsun olmayacak şeyler çıkarak (tamir
işleri) sil baştan elde var yine sıfır
GÜLER MİSİN AĞLAR MISIN?

Kasaba gittim Malum aylık alışveriş pat diye yanımda ki tanımadığım şahıs çok alakasız abuk bir soru soruyor
Bu etten ne yemek pişiriyorsunuz? yemekleriniz güzel oluyor  her hal de vs
Sonra da beni iyi bir GURME ilan ediyor (Nezaket cilası altında yoğun hoşnutsuzluk durumuyla gülümsüyorum)

GÜLER MİSİN AĞLAR MISIN?

Telefonumun şarz aleti bozuldu Şarz aleti almak için İSİM VERMEYEYİM bir yer işte
Güler bir yüzlü bir genç karşılıyor beni Sağ olsun yardımcı oldu olmasına fakat derdi bana bir şeyler
aldırmak Pazarlama teknikleri kullanıyor İyi de kardeşim bunu yaparken niye telefonumun üzerinde tırnağını gezdirerek niye telefonumu çizmeye çalışıyorsun? derdi telefonun üzerine koruyucu aldırmak
Ben yine NEZAKET CİLASI ALTIN DA oradan DA ayrılıyorum


GÜLER MİSİN AĞLAR MISIN?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr