6 Aralık 2016 Salı

GODS AND KİNGS "DÜNYAYI TANRILAR MI YÖNETMELİ,İMPARATORLAR VE KRALLAR MI?




Şaşırdınız mı yok yok şaşırmayın Bu söz DÜNYA TARİHİNDEN Resimlerden göreceğiniz üzere BEN-HUR isimli filmi izledim Roma tarihi ile alakalı Bir çok konuyu işlemiş film Konuların içinden
o dönemde yönetim ve DİN'İ SEÇTİM ben Çarpıcı kareler vardı filmin içinde
Bu film beni çoook gerilere götürdü
Hz İsa'nın çarmıha gerilişi,o dönem ki tanrısal inanç ve filmin sonu çok düşündürücüydü benim için
Filmi anlatmayacağım izlemeyenler için
İki ayrı karakter birlikte büyümelerine rağmen birinin babadan kaynaklı hırsı yüzünden imparatorluğun emri altına girmesi ve tamamen kötü kişiliğe bürünmesi Dediğim gibi DÜNYA'YI TANRILAR MI YÖNETMELİ;İMP VE KRALLAR MI?
SONUCU İÇİN DİYECEĞİM;
"AFFETMEK AFFEDENİ ÖZGÜR KILAR"
AFFEDİLENİ DE ÖZGÜR KILMAZ MI?
             

FİLM'DEN YOLA ÇIKARAK BUNLARI BİLİYOR MUYDUNUZ?
Dedim ya çok gerilere gittim Kızılderili kabilelerden peygamberler tarihine kadar
KIZILDERİLİ KABİLELER DE İNANIŞ;
Yeryüzünde meydana gelen birçok doğal afetin kötülüğün tanrılardan geldiğine inanarak ve tanrıları yatıştırmak (aynı zamanda doğa'nın gücünü kontrol etmek için) insan kurban ederlermiş
Yine inanışlarına göre; Tanrıların doğa da bulunduklarına ve bir çok hayvanlara tanrı isimleri de vermişlerdir (YILAN TANRISI) Hayvanlardan birçok ruhu taşıdıkları da söyleniyor İsimleri de doğada ki hayvan isimleri
PEYGAMBERLER TARİHİ
Bura da yazımın başlığına da uygun olacak en çarpıcı örnek HZ MUSA'NIN MISIR KRALIY'LA (FİRAVUNLA) SAVAŞI
NUH TUFANI (NUH SURESİ)
HZ SÜLEYMA'NIN MUCİZESİ (Doğada ki hayvanlarla konuşması-27 NEML 15

HZ İSA PEYGAMBER İÇİN DE KİTAPLARDAN DÖRT BÜYÜK KİTAPLAR DAN BAŞLAMAK İSTİYORUM
HZ DAVUD=ZEBUR
HZ MUSA=TEVRAT
HZ İSA=İNCİL
HZ MUHAMMED= KUR'ANI KERİM
Bütün peygamberler insanlığa yol gösterici olarak seçilmişler ve İNSANLARI ( TEK TANRI İNANCIN DA  BİRLEŞTİRMEK VE BARIŞ İÇİNDE YAŞAMALARI İÇİN)
Allah'ın gönderdiği dinlere uyanlar'ın herkesin müslüman olduklarını biliyormuy dunuz?
İSLAM=MÜSLAMANLIK (ARAPÇA)
İBRANİCE "ŞALOM" kelimesi
Sami dilin de aynı anlama sahiptirler Tevratta da geçmektedir
Tevrat hem HZ İSA'NIN hem de PEYGAMBERİMİZİN gelişine işaret eder
 İNCİL DE HZ MUSA'YI onaylar
KUR'ANA İŞARET EDER   SON KİTAP OLMASI NEDENİYLE KUR'AN DA HER İKİ KİTABI ONAYLAR 61 SAFF SURESİ 6
Bizim kitabımız KUR'ANI KERİM DE BİRÇOK SURE DE AYET AYET DELİLLER APAÇIK ORTADADIR
HZ İSA'NIN ÇARMIHA GERİLİŞİYLE ilgili birçok kitaplar yazılmış Kimilerine göre öyle, kimilerine göre böyle İSTEYEN İSTEDİĞİNE İNANIR
KUR'ANI KERİM DE (TEVRAT DAHİL) MERYEM SURESİ (72,73, 74,75) ANLATMAKTADIR
Daha bir çok surede de geçmektedir böyle bir şeyin olmadığına dair
BÜTÜN PEYGAMBERLER VE KİTAPLAR DA kur'an da yazılıdır

3 AL-İ İMRAN 84
SONUÇ OLARAK;
Bütün toplumlar da inanmayanlar lanetlenmiş,inananlar da peygamberlerin izinden gitmiştir
DÜNYA'YI TANRILAR MI YÖNETMELİ,
İMPARATORLAR VE KRALLAR MI?

              "DÜNYAYI GÜZELLİK KURTARACAK"











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr