22 Aralık 2016 Perşembe

HAYAT BİRAZ DALGA İSTER

MERHABALAR;
Televizyonda GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW'daydım akşam Ali Sunal'ın güldürü niteliğinde kısa oyunlar eşliğinde hazırlamış olduğu skeçlerden birine çok güldüm Onun programını izlerken babası rahmetli KEMAL SUNAL'IN filmlerini de hatırlıyorum Biz o filmlerle büyüdük ve hala gülüyoruz
Şimdi hazırlamış olduğu skeçlere bakıyorum da hem hayatın içinden hem de gülerken de düşündürüyor bizleri Ben kendi adıma böyle düşünüyorum
Skeçlerden bir bölümünde hayatın içinden dedim ya eleştirirken ben de onlara ilave kendimce bir şeyler kattım (Naçizane)
SKEÇ TE GEÇEN DÖRTLÜK;
Yayık ayranı tuzsuz olur mu?
Dürümün iki ucu bizsiz olur mu?
Aşk kapı da
Susmak olur mu?
Gördüm bir kere,bir kere (figence) BEN DEN GELENLER ŞİMDİ

ORTAYA KARIŞIK

Ortaya söyledik lahmacun
Yemeden olur mu?
Sazlı,sözlü darbuka
Kültürsüz olur mu?

Doğudan Paris'e
Gitmemek olur mu?
Cep delik,cepken delik
Parasız olur mu?

Darwin'in evrimi
Eyfel'in merdivenleri
Gökyüzünde ufo'lar
Gelişmeden olur mu?

Pantolan altı beyaz çorap
Başa şapka olur mu?
Altı kışlık,üstü yazlık
Uyum olur mu?

TARZ DİĞILSIN

KISSADAN HİSSE;

NE ADAMLAR GÖRDÜM ÜZERİNDE ELBİSE YOK
NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE ADAM YOK









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr