2 Aralık 2016 Cuma

YARALI ARIZALI MEMLEKETTE MİZAH HER ZAMAN MERHEMDİR


MİZAH VE GÜLMEK arasındaki fark' dan başlamak istiyorum Aslında ikisinde de gülüyorsun fakat
mizah için düşünüyorsun,gülmek içinse düşünmüyorsun Kısaca MİZAH YAPAY,GÜLMEK ise DOĞAL
MİZAH yaratabilmek için kendin dahil, çevrendeki olup bitenlerle beslenerek, kendince şekillendirip
komik durumların oluşmasını sağlıyorsun ( KÜLTÜREL KALIPLARLA EĞLENMEK)
Bazen bakıyorum hiç MİZAH yaratmaya gerek yok, bazen de bakıyorum GÜLMEK İLE MİZAH
birbirine karışmış
Geçenler de dergi de şöyle bir yazı okudum ve bu yazıyı yazan kişi adına MİZAH aradım Uygun olan cümlenin de yazının başlığında geçen yazı olduğuna karar verdim Siz de bunu yapar mısınız ? Yazı
şöyle;

Yarışçının biri yolda gidiyormuş Yolculuk bu ya yorulmuş ve yol kenarında dinlenmeye karar vermiş
Bir bakmış ki ileri de köfte,biber domates pişiren ağabeyler görmüş Onu da davet etmişler Dinlenmiş
yapılan ikramları da yedikten sonra havalar sıcak olduğundan karpuz da yemesini istemişler Yarışçı da karpuzu hiç sevmezmiş Sevmediğini onlara söylemiş Diğer şahıslar da biz de karpuzu geri çevirmek o kişinin namusuna dil uzatmakla aynı şeydir, çok kişiler bu karpuz yüzünden el fatiha demişler
Yarışçı da nasıl yani KARPUZ YEMEDİ diye adam mı öldürüyorsunuz? siz köylük yerde
demiş
demesine amma diğerleri yemesi için hemen yere karpuzu atmışlar
Yarışçı da karpuzu aldığını, diğerlerinin de baktığını görünce karpuzu yediğini,
daha sonra da oradan ayrılınca çok mutsuz olduğunu ve ağladığını anlatmış

 ŞİMDİ BU VE BUNUN BENZERİ HİKAYELERDEN YOLA ÇIKARAK MİZAH ARAMAMAK

MÜMKÜN MÜ?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr