28 Şubat 2017 Salı

9-8' LİK ROMAN HAVASI


GOOD DAY'S

İnsanın veya çevrenin karekterlerini,göreneklerini anlatan, duygu ve tutkularını çözümleyen kurmaca veya gerçek olaylara dayanan edebi tür anlam olarak; ROMAN

Kimine göre KİTAP, kimine göre DANS, kimine göre,dünyanın çeşitli yerlerinde yaşayan topluluk vs

Bu gün resimde gördüğünüz SOPHİE ARMOZA ile sabahtan akşama kadar ROMAN oynadım
Yoruldum fakat iyi de spor oldu

SPOR'UN YANINDA BAKIN NELER DE DÜŞÜNDÜM

Seneler önce bir film izlemiştim Film Türk filmi Halkın içinden,hayatın içinden
Kısaca bahsedeyim;
Banka da soygun yapılır Soygunu  bankada ki bir çalışanın üzerine atmaya çalışırlar Yanlış hatırlamıyorsam Şener Şen,Perran Kutman gibi değerli ustalar
Etrafta o kadar çok para düşkünü, paranın peşinde olanlar var ki
Şener Şen HAYIR ben çalmadım, ben almadım dediyse de kimseye dinletemiyor ve bu şekilde olaylar gelişiyor
Filmin sonunda da HIRSIZ olduğunu kabul etmiş gibi gözükerek gazinoda eğlence de hepsini de   ne güzel oynatıyor
OYNAYIN LAN OYNAYIN
Ertesi gün de gemiye binip kaçıyor
(Tıpkı roman oyunu gibi değil mi?) ROMANESK

Eeee nereden çıktı demeyin geliyorum komediye
Hayatın içesin de mutlaka birilerine kızıyorsunuzdur Ben birilerine kızdığım vakit bu filmde olduğu gibi bütün şahısları karşıma dizip onlara ROMAN OYUNU oynatıyorum

OYNAYIN LAN OYNAYIN*
Sabahtan yatana değin hem de
Şu anda yazarken bile gülüyorum

Eee *ŞİDDET İÇERMEYEN SİLAH EN GÜÇLÜ SİLAHTIR*
                                                                                              GANDHİ


                                      *  OYNAYIN LAN OYNAYIN*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr