19 Şubat 2017 Pazar

BOYUT(İŞ VE ÜRETİM)




İYİ PAZARLAR; (GOOD DAY)

Bu gün defterimde sayfaların arasında gezinirken RENE MAGRİTTE 'NİN (ressam) çizimlerinden bir tanesiyle alakalı olarak not almışım Hııım bu arada yukarıdaki resimler bu ressama ait Notta yazdığım cümle; Görülen, yazılan, çizilen, söylenen ile yaşanan yani ''GERÇEK'' farklı şekillerde olabilir (YANSIMA) Resimde bize yansıyan ile anlatılmak istenen farklı olabilir By Pipo

İş ve Üretimle ne alaka diyebilirsiniz geliyorum şimdi konuya;

İş ve üretimin ne anlama geldiğini hepimiz biliyoruz bu bizim bildiğimiz görünen kısmı şimdi de boyut kısmına geleceğim;

Yeni bitirdiğim TOLSTY'UN (Diriliş ) adlı kitabından yola çıkarak; (Konu kitapta geçtiği için)

Kitapta o kısmı okurken resmen boyut dedim ve neyse
İnsanın dünya da var oluş amacıyla alakalı olarak birinci TEORİ,
CANLILARIN ÇOCUK DOĞURARAK ÜRETİMDE BULUNMALARI (Alt görev)
CANLILARIN EVRENDE BİRBİRLERİNE HİZMET ETMELERİ (Üst görev)
Kitabın sonun da Mal sahibi ve işçi benzetmesi (TANRI HÜKÜMDARLIĞI)

PAS geçemezdim  tıpkı resimde ki parçaları birleştiren puzzlar gibiydiler KUR'ANDAKİ AYETLER
Kur'anda İBADET'İN anlamı iş yapmak, değer üretmek ise (AMEL)
(Zariyat 56) benzetme yanlış değildi
Baştan sona kadar okuduğunuz da kur'anda birçok sure ve ayetler var bu konuyla alakalı olarak
Dünya da herşey bir düzen içerisinde görmek isteyenlere çok örnekler var biliyoruz ki evrende her şey TANRI'YA hizmet etmekte bütün canlılar KARINCALAR VE ARILAR (İŞ VE ÜRETİM)

Yine konuyla alakalı olarak; KULLUK sadece belirli bir yere kapanıp tespih çekmek değil veya *TABULARLA DÜŞÜNCELERİN UYUŞMASI DA* değil

Dedim ya GÖRÜNEN İLE GÖRÜNMEYEN
Ne için evlenirsin?
Çocuk yapıp çoğalmak için
Bu kafadan bakmak  sizce uygun mu ben kendimi çok kötü hissettim
Bütün kadınlar üreten ROBOTLAR

Sonra o kadar da değil dedim kendi kendime;
 Bizim dinimiz KOLAYLIK dini

Rabbim insanlara öyle güzel duygular vermiş ki;
İnsanlar arasında muhabbeti artırmış adına AİLE demişiz
Eeeeeeeeee sadece böyle olsa HAYDİ BAKALIM ÇOĞALALIM, ÇOCUK YAPALIM

Bu kafada yaşayıp  mutlu olabilir misin?

Doğduğumuz andan itibaren kendimize kattıklarımızla değerliyiz * NE İLE BESLENİRSEN ONUNLA BÜYÜRSÜN*
İŞ VE ÜRETİM hayatın kendisi zaten

Bir kitapçı ya gittiğinizde etrafınızda dizili olanlara şöyle bir bakın;
Türlerine göre kitaplar,puzzler,filmler,müzikler,oyuncaklar vs
Hayatı anlatıyor size
3 boyutlu hikaye( Görünen ile görünmeyen)
Figence benim düşüncelerim böyle

Son olarak; İNANMAK ESASTIR( İnsan 25)
Hem bu Dünya için,hem de öteki Dünya için yaşamak
                  FARKINDALIK











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr