26 Şubat 2017 Pazar

FUNNY LİFE'S (TO İMAGİNE)


VERY HAPPY DAY'S
Bir gün kızımla hayallerden, hayal gücünden bahsediyorduk Kızım şu anda 8 yaşında Ben bazı hayallerin ulaşılabilir bazı hayallerin de ulaşılamaz olduğunu anlattım Yine aynı şekil de bazı insanların hayallerini gerçekleştirebildiğini kimi insanların da hayallerini gerçekleştiremeden bu dünyadan ayrıldığını konuştuk Laf lafı açar derler ya seneler önce izlediğim film geldi aklıma Film de maddi gücü yeterli olmayan fakat ferrari marka araba hayali olan biri ve bunu gerçekleştiremiyor O da bütün ferrari marka araba resimlerin içerisine kendi fotoğraflarını yerleştirmiş Anlayacağınız üzere bütün her renkte FERRARİ marka arabaların hepsi onun Vay be HAYAL GÜCÜNE BAK  dediydim seneler önce

Bu hikaye 'yi kızıma anlattım Saatlerce güldük

Yine ben bu hikaye'nin üzerine ona örnekler de sundum LEONARDA DICAPRIO'YU sevdiğimi bilir
Benimle beraber filmlerini kızım da izler
Bak KIZIM dedim şimdi benim LEONARDA DICAPRIO ile tanışma imkanım var mı dedim ya da onunla birlikte bir film de oynama şansım KIZIM DA YOK dedi

-AH İŞTE bende kendi fotoğraflarımı LEONARDA'NIN sevdiğim kareleriyle paylaşırsam dedim o da VAY BE; DEDİ VE ŞAŞIRDI
Bu örnekleri çoğaltabilirsiniz
Bu şekil de sanki o film de o klipte sen oynamış gibi oluyorsun o karekterin yerini sen alıyorsun
Şimdi kızımla aramız da esprisi bile var

*LEONARDA DICAPRIO DUY SESİMİ

Ayrıca bu örnekleri FOTOĞRAFÇILIKTA DA görüyoruz İnsanlar artık klişe, klasik fotoğraflar yaptırmıyor artık Kendini görmek isteği yerde,HAYALGÜCÜNE göre de fotoğraflar yaptırıyor
Tıpkı sanatla hayalgücünü birleştirip TABLO koyuyor ortaya

Bilen var, bilmeyen var

Hayatta siz de küçük küçük MUTLULUKLAR yaratmak istiyorsanız olmak istediğiniz şeyleri yaratabilirsiniz

Yeter ki nasıl MUTLULUK satın alabileceğinizi bilin KENDİNİZİ BİLİN
           
                             Ah o gemide bende olsaydım
                            Açık denizlere yol alsaydım
                            Vız gelirdi her şey inan bana
                             Yeter ki ben sana varsaydım
           
                          HAPPY DAY'S





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr