24 Şubat 2017 Cuma

MERHAMET (KISSADAN HİSSE)



MERHABALAR;
Bu gün sizlerle benim okurken çok mutlu olduğum bir kıssadan hisseyi paylaşmak istiyorum
Hikaye İNCİL'den
Belki birilerinin düşünmesine yardımcı olabilir diyor ve başlıyorum yazmaya
      Adamın birinin borcu varmış Adam borcunu ödeyemiyormuş Evini de satmak istemiyormuş
Karısı ve çocuklarını da düşündüğü için YARADANA el açmış yalvarmış
  Tanrım ne olur ben bu borcumu ödeyeceğim fakat bana sabır göster diye dua etmiş
   Tanrı duasını duymuş bütün borcunu bağışlamış ve salmış
Kul dışarıya çıktığında kendisine borcu olan kapı yoldaşıyla karşılaşır ve ona borcunu öde diyerek boğazına yapışır
Oda ona yalvarır ve borcumu sana ödeyeceğim, der
Kul onu zindana attırır sabır göstermez
Bunun üzerine yoldaşlar Tanrı'ya bütün olanı anlatırlar

O zaman TANRI' DA;


  • *Ey kötü KUL ,bütün borcunu sana bağışladım Çünkü sen yalvardın
                    *Ben sana merhamet ettiğim gibi, sende kapı yoldaşına merhamet etmeli değil miydin?


Sonuç olarak; ALLAH İYİLERLE KARŞILAŞTIRSIN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr