11 Mart 2017 Cumartesi

DÖŞ


HAPPY WEEKEND FRİENDS,

 Yukarıda gördüğünüz filmi izlemenizi öneririm hatta fifty shades of grey (Gri'nin elli tonu)
Film içerisinde birçok konuyu barındurıyor  İzleyici olarak EL JAMES'E teşekkür ediyorum kendi adıma Konuyu çok  güzel işlediğini düşünüyorum (DOMİNANT VE İTAATKAR)
Tıpkı *Bu gördüğünüz pipo'nun resmi değil sadece pipo'nun görüntüsüdür* gibi düşünüyorum bence
Yani sadece filmdeki o sahnelerden bakmıyorum genel anlamda hayatta DOMİNANT'LIK VE İTAATKARLIK

Diğer film de de ;
*Sen sevişmeyi öğrettin fakat SEVMEYİ DEĞİL*
Christian Grey'in (Filmde baş karakter) söylediği bu cümle * OH MY GOT* sanırım her şeyi anlatıyor

  Son olarak izleyin izleyin izleyin


        Diğer bir konu da bugün sabahtan beri için için gülüyorum DOSTLAR;
GÜLDÜR GÜLDÜR SHOW programı sağ olsun İzleyicilere soruyor ALİ SUNAL,
    *   ARADIĞINIZ ERKEK NASIL OLMALI? *
İzleyici'nin birinin cevabı;
       *DÖŞÜ İYİ GELİŞMİŞ OLMALI*
Vallahi yazarken bile gülüyorum
Döşün hayvanlar için kullanıldığını biliyordum da bunun erkeklere mal edilmesi PES vallahi

ÇOK YARATICIYIZ (Erkek gördüğüm de gülme krizim tutmasa bari)


YASTIKTA İYİ DÖŞ LAZIM TABİİ Kİ*****




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr