20 Mart 2017 Pazartesi

YÜKSEK PERDEDEN PROTESTO





GÜNAYDIN dedim sabah uyanınca KENDİME,ETRAFIMA

HIMMM UYANDIM FAKAT DAHA AYMADIM DEDİM DÖNDÜM BİR O,BİR BU TARAFA
Hemencecik gözüm saati aramaya başladı* ohhh* dedim* daha vakit var* derken düşünmeye başladım
     Saatlerle alakalı;
Hiç kıpırdamadan konduğu yerde öylece duruyorlar Bütün saatler öyle değil mi? Durduğu yerde de durmadan çalışıyorlar kollarıyla Bir aşağı, bir yukarı,bir sağa, bir sola Mesaisi çok yoğun Dinlenmesi de hiç yok
- YETER ARTIK MESAİM DOLDU DEME GİBİ  şansları da hiç yok
Konuşsaydı eğer arada bir yerimi değiştirin bari derdi herhalde

Sessiz de olsalar bize o kadar çok şey anlatıyorlar ki ;

Alarm sesleriyle KALKIN! (YÜKSEK PERDEDEN PROTESTO)
Zamanınızı boşa harcamayın! (YÜKSEK PERDEDEN PROTESTO)
Biz uyurken bile durmadan çalıştığı için
TİK,TAK,TİK TAK,TİK TAK

YÜKSEK PERDEDEN PROTESTO EDİYOR

TİK, TAK, TİK, TAK, TİK TAK


          SİZCE?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr