28 Mayıs 2017 Pazar

OLMAK YADA OLMAMAK VEYA OLAMAMAK







Gece her yer sessizdi Karanlık odada sadece ben bir de yalnızlığıma arkadaş MARTI SESLERİ
Bir den irkildim düşünmeye başladım Bir gece uykumda da konuk geldiler bana Rüyam da pencereden dışarıya baktığım da denizin ortasında kayanın üzerine konmuş bir sürü martılar

Neyse, demek istiyorum fakat diyemiyorum Çünkü bir hafta sonu da kızımla sahile parka gittiydik Nasıl kalaba anlatamam Bunca kalabalığın içinden beni seçti MARTI Her yerim üstüm başım MARTI pisliği içinde oldu
NE BU ŞANS MI? KISMET Mİ GELİYOR ACABA BİLEMEDİM DEDİM KENDİ KENDİME

HIMMM hemencecik bir ışık belirdi kafamda Daha önce okuduğum bir kitapla ilgili
Bu kitap MARTILARLA ilgiliydi


*MARTI JONATHAN* Okumayan herkese okumalarını öneririm
O kitabı okuduğumdan beri her sahile gittiğimde de MARTILARI izlerim (çok şey göreceğinizden eminim)

Sözü fazla uzatmadan; Bir kuş vardır pencerede Ötüşüyle gülümsetir  bizleri Bazen de o GÜLÜMSEME bir yerlerde gizlidir
BİR KUŞUN PIR PIR EDİP UÇAMAMASI , BİR KUŞ İÇİN NE İSE;

İNSAN İÇİN DE ÖYLE








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr