18 Mayıs 2017 Perşembe

KIZGINLIK KULLANIŞLIDIR UMUTSUZLUĞA DİKKAT ET

Merhabalar;
ÖNCELİKLE,
19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN DİYORUM

Bu aralar çok üzgünüm sevgili dostlar,dost olmayanlar sizler de sevinebilirsiniz
Neden diye soracak olursanız aynen başlıkta kullandığım durumu yaşıyorum da ondan

Bazen düşünüyorum da ATATÜRK sağ olsaydı herhalde birçok kişilerin yüzüne tükürürdü herhalde
NEDEN Mİ ?

Yedi sene önce TEKİRDA'ĞA geldim Evi aldığımızdan beri evde hiç karınca falan yoktu Bu son zamanlar da evim karınca istilasına uğradı
Kızım Anne bunlar nereden geliyor deyince bende dedim ki KIZIM
bunlarda bazı şahıslar gibi;
BAĞI BAHÇEYİ KARIŞTIRDILAR DEDİM
-Anne ne diyorsun dedi
-Bak kızım dedim onların yaşaması gereken yer tarlalar,ağaçlar, bağ, bahçeler bu ev değil dedim
-Şu anda ben onları öldürmek istemiyorum ama ne yapayım BAĞI, BAHÇEYİ KARIŞTIRMIŞLAR  dedim
-Kızım da haklısın anne dedi
Bir de balkonumuza dadanan kuşları da unutmamak lazım tabii ki
Etrafımız da o kadar çok balkon var sadece gelip bizim balkonu pisletip gidiyorlar hem de bedavaya
Niye mi?
Temizleyen ben (işçilik parası, su parası, bir de deterjan parası)
Bağı bahçeyi karıştıran ŞAHISLARA GELELİM;
SİZ HANGİ HAKLA KİŞİSEL HAKLARA SAYGI GÖSTERMEDEN ŞERİAT UYGULAMAYA
KALKARSINIZ?

Şimdiye kadar sabır göstermeye çalıştım fakat artık işi şiddete döktüler
Oturduğum apartman taşındığımdan beri bunu yapıyor isterseniz araştırın sonuca ulaşabilirsiniz şimdilik fazla anlatmayacağım
'
Son olarak; kapım tekmelendi ve sözlü hakaretlere de başladılar çünkü onlara uymuyorum da ondan

Öyle güzel oynuyorlar ki;  PES VALLAHİ

Şimdi buradan sesleniyorum;

KİŞİSEL HAKLARA SAYGI GÖSTERİN
İNSANLARI BİRTAKIM ŞEYLERLE KULLANMAYIN (SİZ BİLİRSİNİZ)
BAĞI BAHÇEYİ KARINCALAR GİBİ KARIŞTIRMAYIN
HERKESİN DİNİ DE,İBADETİ KENDİNE
BAŞKALARININ ÜZERİNDE DENEME YAPARAK OYNAMA YAPMAYIN

Dedim ya ATATÜRK sağ olsaydı herhalde birçok kişilerin yüzüne tükürürdü

Dini kitabımız  KUR'ANI KERİM DE BİLE AYET VAR
*ALLAH İNSANLARA ZULMETMEZ diye

Kullara ne oluyor ya niye birbirinize zulm ediyorsunuz?

NE ATATÜRK'Ü, NE DE KUR'AN BİLİYORSUNUZ? (Bağı bahçeyi karıştıranlar)
                                                                                                                     FİGEN TEMEL                    
 

                    19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr