28 Haziran 2017 Çarşamba

FİKİR DONU ( THE PALM ISLAND)





                    Yine şıkır şıkır, fıkır fıkır günlerden herkese SEVGİLER,
Kitap yolculuğumda kabileler, efsaneler, savaşlar, düşünürler derken ülkelerden BİRLEŞİK ARAP EMİRLİKLERİN'DEN DUBAİ'YE geldim
                  Kitapta ''Yapay cennetler'' başlığında DUBAİ'NİN fantastik mimari projelerinden bahsediyordu DUBAİ'NİN zenginliğini bilmeyen yok Hemen internette de gezi yolculuğuna başladım
Karşıma yapay cennetlerden *PALMİYE ADASI* çıktı
                 Öylece kalakalmışım ki belgesel bittiğinde bütün her yerim tutulmuş farkında değildim

   İçimden bu işin içinde olan bütün dehaları hem kutluyor, bir yandan da üzülüyordum

Şimdi sizlere birşey itiraf edeceğim SEVGİLİ DOSTLAR;
Beni bilenler bilir kıskanç biri değilim fakat dehaları ve yarattıklarını (kötü anlamda değil) kıskanmışımdır genelde
Bu kadar yaratıcılık ve ilhamın kaynağı nereden geliyor diye

''DÜNYA'DAN ÇOK KENDİNİZİ YENİN'' (DESCARTES)

Hayatım boyunca savaşım kişilerle değil, kendimce olmuşdur Bir şeyler çabalamak için her adım attığımda
nedense, bir güç beni hep gerilere atmıştır

Moralim sıfırdı üzülüyordum yanaklarımdan süzüldü yine gözyaşlarım GEÇMİŞTEN GELECEĞE

Sonra yaşadığım bir olay geldi aklıma sakinledim ama yine de içim KÜS

         Geçen yıl tatil için ANTALYA'YA gitmiştim Serinlemek için denize girdim  Daha kıyıdaydım

İleri de de  arkası dönük yabancı turistler vardı Tam yüzmeye başlayacakken başlayamadım
Bir güç nasıl beni çekiyor bilemezsiniz Korktum ve

HELP ME! HELP ME! demeye başladım Dedim demesine sesimi de duyuramadım

Sonun da olanca kuvvetimle o güçten kurtulmaya çalıştım

Kurtuldum, anlamaya çalıştım
Düşünebiliyor musunuz kıyıda ve derin olmayan yerde çırpınıyordum

İçimdeki ses de o anda şunu söyledi;

''İYİ YÜZÜCÜ OLSAN NE OLACAK''

''NİYE BU KADAR ÜZÜLÜYORSUN?''


Arkadaşlar inanırsınız veya inanmazsınız

ŞİMDİ Mİ NE DÜŞÜNÜYORUM?

YARADA'NIN KARŞISINDA BİR HİÇ OLDUĞUMUN FARKINDAYIM

BEN BİREYLERİN KENDİLERİNİ DONATMALARINDAN YANAYIM( +)'LAR

*KENDİNİZE KATTIKLARINIZ KADAR GÜÇLÜSÜNÜZ*


    *İNSAN OLDUĞUMA GÖRE BAZEN İÇİMDE KÜSLÜKLER YAŞIYORUM*
                                                                                                   



                                 DUBAİ'YE SEVGİLER








 


               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr