12 Eylül 2017 Salı

''SONUNDA BURADA TANRI HERKESİ KORUSUN'' (IRMA KASIRGASI)



Öncelikle çok üzgün olduğumu söylemek istiyorum
 SEVGİLİ TRUMP;
''SONUNDA BURADA TANRI HERKESİ KORUSUN'' demiş
Öylece  kalakaldım yazıların, görüntülerin içinde Dedim ki kendi kendime Ben bu cümleyi filmlerde duymaya alışkınım
     Film olmasını çok diledim içimden veya rüyalar gibi Kötü bir rüya gördüğünde de uyandığında'' oh be rüyaymış'' dersin rahatlarsın
    '' AMERİKA VE DÜNYAM İÇİN ÜZÜLÜYORUM''
       Bir takım insani yapım şeylere  müdaheleler yapabiliyorsun (Kore'nin füzeleri) Sözcükler, sözcük dizeleri tıpkı kasırgalar gibi havadan havaya uçuşuyor
      Soğuk hava dalgası üstte çıktığı vakit yıkımlara, denge sağlandığında kötü enerji trafiği kendini iyi enerjiye çeviriyor (İlişkilerde)
      Dileğim İYİ ENERJİLERDEN VE BARIŞ'TAN yana neyse

Kasırga hala kategoriler halinde ilerlemeye devam ediyormuş peşinde yıkımlar bırakarak İnsanlar perişan, korku bir yandan, bir yandan da yaşam için terkedemediğimiz ne olursa olsun ihtiyaçlar
Çıkarmamız gereken ne çok dersler var Her yaşanılandan sonra da unutulmaması dileğim tabii ki

    Son olarak bende ''ALLAH HERKESİN YARDIMCISI OLSUN'' diyorum ve kötü yorumda bulunanları  da KINIYORUM
   *İNSAN OLDUĞUNUZU UNUTMAYIN*

    *DUALARI İYİYE KULLANALIM*


                 

             







 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr