18 Eylül 2017 Pazartesi

TÜRKÇEYİ KATLETMEYELİM!




SEVGİLER,
Bütün öğrencilere, öğretmenlere hayırlı seneler, iyi ve başarılı bir öğretim yılı diliyorum

   Bu yazıyı çok daha önce yazacaktım ertelemiştim Demek ki o gün bugünmüş arkadaşlar
Bu gün bankaya gittim İnternet bankacılığını kullananlar bilirler Bu faydalı uygulamayı kullanabilmek için güvenlik adına doğal olarak şifre ve parola oluşturuyorsun Daha önce kullanıyordum Yabancı değilim bu uygulamaya

Yardımcı olan kişi parolayı verdi Benimde telefon aracılığıyla PAROLAYI  girmemi istedi Karşıma alt alta üç tane sıralanmış parola yazısı çıktı
En üstte de mevcut parolanız diyordu
Benim türkçe bilgim beni yanıltmadı ÜSTTEKİ RESİMDE GÖRÜLDÜĞÜ ÜZERE MEVCUT SÖZCÜĞÜNÜN TANIMI YAZIYOR
Ben de var olan önceki parolam zannediyorum ve ilgilenen kişiye sorumu yöneltince fırçayı yedim tabiiki
ALTTA DA YENİ PAROLA yazıyordu
'' HAYIR DİYOR'' kızarak üçüne de oluşturduğunuz yeni parolayı yazacaksınız
Hımmm bu arada koltuktan kalkmamı da istedi Yeni müşterinin koltuğunu da işgal etmiyordum oysa ki Müşteri geldi ve diğer koltuğa oturdu neyse

Katılır veya katılmazsınız benim bu konuda ki düşüncem böyle Ben bu şekilde algıladım

NEZAKET CİLASININ ALTINDA YOĞUN HOŞNUTSUZLUKLA ayrıldım kafamda MEVCUT kelimesiyle

Şu anda bir kitap okuyorum ARKADAŞLAR Kitabın bir yerinde bir konuya dikkat çekmiş

Hiç düşündünüz mü?

Belli bir konuma sahip kişilerin çalışma hayatında olanların yani Sizin sayenizde para kazandıklarını
Siz onlara iş getirdikçe onlar para kazanıyorlar Sizin sayenizde tatillere gidip çocuklarını istedikleri okullarda okutabiliyorlar Ben bunu lafı gelmişti Bir markette çalışan kasadaki kıza söylediğimde beni çok haklı buldu
''Siz olmasanız bizim burada ne işimiz var dedi gülümsedi ve '' güzel bir kitapmış'' dedi

Kısacası biz insanlar birbirimize daha nazik olabiliriz diye düşünüyorum

En üstteki resimde de bir elektronik ürün almıştık O ürünün kullanma kılavuzu
Bakarsanız ürün yerine mal ve malı da ayıplamış

Ben bu kılavuzu ilk okuduğum da hem güldüm hem de şaşırdım
'' Yahu malın ne ayıbı olacak olsa olsa ancak mal arızalanır''
Vallahi ben hayata yanlış geçirilen şeyler de böyle aptallaşıyorum

   ŞİMDİ SORUYORUM;

''WHO ARE YOU CRİMİNE?''








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr