25 Ekim 2017 Çarşamba

''BUGÜN HERKES HANGİ EKMEKTEN ALIYOR?''








     SEVGİLER
  Sabah yürüyüşümü yaparken bu fotoğrafları çektim Sonbaharın güzel renklerini yağmurlu bir günde sizlerle de paylaşayım istedim
 Önümüzde 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI VAR Şimdiden kutluyorum
Sevgili Atamızın güzel sözüyle de bu fotoğraflarımı taçlandırmak istedim Ne güzel söylemiş değil mi?
Birçok sanat eseri bu güzelliklerle çıkıyor ortaya
   Benim sizlerle paylaşmak istediğim diğer konu ise;
Okullarda verilen temel derslerin eğitimini alırken bizler, aynı zamanda DÜŞÜNMEYİ VE SORGULAMAYI DA öğrendik hatta öğrettiler

Çocuklarımıza da aynı şekilde temel derslerin yanında düşünmeyi sorgulamayı da öğretiyoruz değil mi?
 EĞİTİMİN GEREĞİ ÇÜNKÜ

Büyüdüğümüzde kariyer sahibi veya meslek sahibi olduğumuzda o mesleği icra ederken insanların sorguladığı sorulara veya herhangi bir şey sorulduğunda NİYE KIZIYORUZ?

    Bundan seneler önce oğlum rahatsızlanmıştı Bebekken kontrolden geçtiği onun kendi doktoruna muayeneye götürdüm Muayene sonrası ilaçlarımızı aldık Eve dönünce tedaviye başladık Bakıyorum çocukta ilaçları veriyorum ama hiç bir iyileşme ilerleme yok Daha sonra ilerleme olmayınca apar topar hasta çocuğu alıp Bursa'ya gittim Bursa' da hastaneye geldiğimizde 40 derece ateş içerisindeydi
Neyse Doktor muayene etti baktı Bizde geçen durumdan bahsettik Verilen ilaçları söyledim
   Ne dedi biliyor musunuz?
''Çocukta basit bir boğaz iltihabı var''
Ben şaşırdım ve üzüldüm
Diğer doktorun verdiği ilaçlar ise astım ilaçlarıydı

Bu arada bunları yazıyorum amacım karalamak veya birilerini kötülemek değil Lütfen kimse üstüne alınmasın
KONU; SORGULAMAK (Hayatın bize öğrettikleri)
Çocuğumun yediği o iğneye katılan ilaçta daha sonra tedavülden kaldırıldı O da ayrı bir konu

  O zamanlar evli idim Doğum kontrol yöntemi için doktora gittim Rahim içi araç taktıracağım  İçeriye girdim Doktordan hariç yanında öğrencileri Bana hem aracı takıyor hem de anlatıyor En sonunda söyledim de kesti anlatmayı
Bakalım ben istiyor muyum?

  Daha önceki yazımda şu kapsül şeklinde olan haplardan bahsetmiştim Ben bu hapı yutarken plastik yutuyormuşum gibi geliyor bana
 Gerçekten dışı plastik gibi Bence katılır veya katılmazsınız yumurta tartışmasından bence daha önemli
Konu bende değilim genel olarak düşüncem; bu tür haplar umarım sağlık açısından sakıncalı değildir

        Birkaç eczaneye sorduğumu söylemiştim, Bir eczacının verdiği cevap şu şekildeydi;

''Doktor vermiş, herkes yutuyor sizde yutacaksınız''
Bu tercihlerle alakalı bir durum Birileri konusuna hiç girmeyeceğim zaten
Düşünce bana komik geldi
Hatta daha sonra fırına girdim espriyi de patlattım

'' BUGÜN HERKES HANGİ EKMEKTEN ALIYOR'' dedim
Kız cevapladı bense GÜLDÜM

(Dediğim gibi burada amacım birilerini kötülemek değil (Alternatif olarak kapsül değil de    hap olarak yutabileceğim var mı diye kendim için uygun olanı bulmakdı amacım)
 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr