11 Ekim 2017 Çarşamba

DAVULUN SESİ UZAKTAN HOŞ GELİR



SEVGİLER,

Kızın birini hiç istemediği kendisinden yaşça da büyükçe biriyle evlendiriyorlarmış çooook eski zamanlarda
Düğün günü davullar çalıyormuş GÜM, GÜM,GÜM
Kızın arkadaşları sevinçli bir halde
'' Ne güzel evleniyorsun diye  gelin kızı tebrik ediyorlar kendileri için de iyi bir kısmet için dua ediyorlarmış
Gelin kız arkadaşlarına dönmüş ve;
-''YAAAA , DAVULUN SESİ UZAKTAN HOŞ GELİR demiş

 Kıssadan hisse bir hikaye ile başlamak istedim

Geçenler de alışveriş için dışarıya çıkmıştım Hatırlar sorulduğunda iyi olmasan bile iyiyim demek adet haline gelmiş bizim toplumumuzda
Dükkanda iyiyim dedim  dedim demesine içimden de DAVULUN SESİ UZAKTAN HOŞ GELİR dedim kendime
Kimlere kızsam kimlere kızmam gerekiyor bence yazımı okuduktan sonra sizler karar verin

Apartman da  veya bir çevrede yaşıyorsan belli başlı uyulması gereken kurallar vardır
Benim evimin altında bir market var Sekiz seneden beri resimde görüldüğü üzere ağır demirli tekerlekli araçlarıyla mal geldiğinde içeriye bunlarla taşıyorlar Saatleri  sabah 7 30' dan akşam  da saat 10' u geçiyor kapanması Hafta sonuymuş bilmem ne hiç farketmiyor Pazar günü de olsa sabahın erken saatlerinde başlıyorlar gürültüye
Evime kim geldiyse gürültüyü duyan
-''siz buna nasıl katlanıyorsunuz'' dediler
Duymanız gerekiyor arkadaşlar
Hava alanı gibi yada sanki tanklarla askerlerin geçişi gibi
Gereken şahısları aradım çok önce telefonda bana
-Niye daha önce bildirmediniz gereken neyse yapılır dediler
HİÇ BİRŞEY YAPILMADI

Apartmanla sorunları varmış zaten Şikayet için benden imza istediler o sıra kavgaya bulaşmak istemediğimden imza vermedim Zaten toplantılara da katılmıyorum her neyse
Bu sefer de KOMŞULAR tarafından etraftan tacize uğramaya zarar görmeye başladım
Halen de zarar görüyorum
Kızımın ve benim psikolojimi bozmak için ellerinden geleni yapıyorlar

Dışarıya çıktığım dada yansıtmamaya çalışıyorum Anladınız mı neden
''DAVULUN SESİ UZAKTAN HOŞ GELİR'' dediğimi

EX Eşime durumu söylediğim de adımı TAKINTILI koydu

Kendisi lojmanda otururken üst kattaki komşular gürültü yaptığında uzun sopalarla tavana vuruyordu çabuk unuttu o günleri

Bu o gürültüyle bile aynı değil

Şimdi de övünüyorlar kendileriyle
EV BIRAKTI SİZE
HAYIR
SİZ BİZE DERT BIRAKTINIZ
Ben de öyle DUA EDİYORUM bilesiniz

Komşular bir daha ki sefere
                                                     SEVGİLER
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr