16 Ekim 2017 Pazartesi

DOĞA'NIN BİZE VERDİKLERİYLE

                           SEVGİLER,
   Kızımın sınıfıyla pikniğe gittiğimizde çalı bitkisi gibi bir ağaçtan topladıklarımızla gerçeğe dönüştürmeye çalıştık bu resmi Ne güzel çocuk olmak ağaçlardan yemiş toplamak değil mi?

       Kızımın bu gün DOĞUM GÜNÜ
Markete doğum günü için bir şeyler  almaya gitmiştim Mumları gören kasadaki genç vallahi 30 yaşına geldik kutlamayalım doğum günlerini gibilerinden konuştu
  Marketten çıktıktan sonra yolda evime gelirken dedim ki yaş almak önemli tabii ki
Asıl önemli olan bence geldiğin yaş da hangi yaşta olduğun değil;
Hayatın neresinde olduğun
*Hayallerine ulaşabildin mi?
*Nasıl bir yaşamın içindesin?
   Yani yılların geçmesi değil, nasıl geçirdiğin önemli olan
Kızıma ben her zaman bunu söylüyorum
Bir sonra ki güne dönmen bitirdiğin günü geri getirmen mümkün değil
  Diyorum ki;

Bak! ben senin gibi olabilir miyim?

       
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr