13 Ekim 2017 Cuma

ŞEFFAF OLMAK (THE CİRCLE)

PEMBE,YEŞİL, MAVİ, TURUNCU MODUMDAN HERKESE SEVGİLER,
   Tüm dünyada bulunan iyi sinema sanatçılarını,yönetmenleri, müzisyenleri, yazarları çok sevdiğimi söylemek istiyorum
Helede konusuyla hiç saptırmadan tüm gerçekleri ortaya koydukları zaman çok mutlu oluyorum
O zaman diyorum ki ben YALNIZ DEĞİLİM
   Bilsinler ki sahne dışında da TÜRKİYE'DEN onları alkışlayanlar çok O kişilerden bir tanesi de BENİM
BENİ, muhteşem sanatlarıyla başka bir aleme taşıdıkları için çoooook çoooook TEŞEKKÜRLER
İZLEYİCİ VE DİNLEYİCİ OLARAK BEN
Resimde görüldüğü üzere yeni izlediğim filmlerden
Filmde bir çok konuya değinilmiş Seçilen konu konunun içindekiler çok çarpıcı ve HAYATIN İÇİNDEN
'' TAŞLAR GÜLLE GÜLLE GELDİ VALLAHİ''

Benim içinden seçtiğim ve değineceğim konu;
Gerçekten de büyük şirketler, yönetenler veya ticaretle uğraşanlar genelde kar- zarar hesaplarını yapıyorlar bunların dışında da bir şeylerin olmasını isterken KENDİN İÇİN NE İSTİYORSAN BAŞKALARI İÇİNDE AYNI ŞEYİ DİLEMEK ŞEFFAF OLMAK genelde herkesin düşünmediği önemsemediği bir konu
YÖNETENLERİN VE MÜŞTERİLERİN MEMNUNİYETLERİNİN BİR ARADA OLMASI
düşüncesine değinmesi (+)  bunların dışında da özel hayatlara saygı
TOM HANKS'E ve çalışanına takılan şeffaf kamera olayı kısmını çok tuttum

Diğer seçtiğim konu ise;
İŞ ALIMLARI
Birçok açıdan bakılıp düşünülebilir
KARAKTERİ SAĞLAM, KİŞİLİĞİ OTURMUŞ BİREYLER İŞE ALINMALI
(şimdi bakıyorsun önüne gelen MÜDÜR oluyor)
Özellikle de birey yetiştiren önemli kurumlara (kreşler, okullar vs) bence
Filmde YİNE çarpıcı olan işe girerken kıza yöneltilen MÜLAKAT SORULARI

FİLMİ İZLEYİN derim ve sizde kendinize bu soruları sorun hatta değiştirerek
KENDİNİZİ TEST EDİN (İllada bir işe girmeniz gerekmiyor)

Mesela, kendinize şunu da sorun;
''BİZ ÖZGÜRLÜĞÜMÜZÜ NEREDE KAYBETTİK? VEYA
BEN ÖZGÜRLÜĞÜMÜ NEREDE KAYBETTİM?''

Son olarak; filmde de dediği gibi; ''PAYLAŞMAK DEĞER VERMEKTİR''
Herkesin kendine göre değer verdiği birşeyler vardır
*KENDİNİ YÖNETEN, KENDİ İLKELERİ DOĞRULTUSUNDA HAREKET EDEN, KOŞULLAR NE OLURSA OLSUN İSTEDİĞİ GİBİ TEPKİ VEREBİLEN
SAĞLIKLI BİREYLER YETİŞTİREBİLMEMİZ İÇİN;

*KENDİNİZİ OLMAK İSTEDİĞİNİZ BİÇİMDE PROGRAMLAMAYI ÖĞRENİN*


        ''İÇİNDE YAŞANILAN KÜLTÜR KİŞİYİ PROGRAMLAR MI?''
                                                               





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr