12 Kasım 2017 Pazar

MY GOD! THİS DAY GRADUALLY TO BE COMİNG BEAUTİFUL










                           
                        SEVGİLER,
Öncelikle bu geziyi tertipleyen Atatürkçü düşünce derneğine teşekkür ederim kendi adıma

    11 kasım sabahı güneşin doğuşunu otobüsten izledim Ne güzel sabahı bulunduğun yerden uzaklarda başka bir şehirde karşılamak Akşam TEKİRDAĞ sabah ANKARA
  İçimden'' GÜNAYDIN ANKARA'' dedim sevinçle
    Her zamanki gibi zor bir yolculuk oldu bizim için
ATATÜRK'ÜN kızımı ve beni de görmesini diledim Hayatta olmasalar da bizi gördüklerini düşünüyor ve buna inanıyorum Daha önce ANITKABİR'E gitme olanağım olmadı
Kızımla beraber ATAMIZI ziyaret etmek, anmak, ''seni seviyoruz'' bak ''biz de buradayız'' demek
bunu göstermek içimde yaşadığım ve yaşattığım duygulardı
     Aslanlı yolda yürüyüşten sonra tarihimizin dokusuna uygun olarak yapılmış görkemli ANITKABİR
 Mimari açıdan, modernlik ve eskiyle uyum bir arada diyebilirim Saray tasviri ve modernlikle harmanlanmış
Meydandaki muhteşem kalabalık da görülmeye değer Hiçbir şey umurunuzda olmuyor Kalabalıkmış, sıkışıkmış ne yalan söyleyeyim hiçbir şey görmedim
Anıt mezar'a giderken saygı duruşunda bulunduk Gün boyunca saygı duruşu aralıklarla tekrarlanıyor İnsana ne kadar çok şey anlatıyor
 DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ HİÇ?
kalabalık olmasına rağmen ve müzeleri ayrıntılı göremesem de kızımla dolaşmayı başardık  Müzelerle ilgili olarak diyeceğim orada TARİH yatıyor
   '' ATATÜRK'ÜN KİTABI''
Televizyonlarda veya kitaplarda bastıkları resimlere göre hiç de küçük gözükmüyorlar
ANITKABİR' de heybetli duruyor yerinde vallahi
Müze de gördüğümüz Atatürk' ün kullandığı o makam otomobilleri de ne kadar  büyükmüş
Yukarıda gördüğünüz kitabı bu gezi tertiplenmeden önce okumaya başlamıştım Atatürk'ün Ankarası
Gerçekten de siyasi, ciddi bir ŞEHİR Benim böyle şehirlere koyduğum isimler var da
Mesela, ANTALYA' YA gidince de içim ısınır
  Sizce GÜNEŞTEN Mİ?
SON OLARAK;
*Uygarlık ancak çağdaş düşünce ve kültürle gerçekleşebilir*
*Uygarlık, hoşgörü ile karşılama ve kin gütmeden hareket etme demektir''*
*Uygarlık insana SAYGI demektir*
*Uygarlık, farklı düşüncelere saygı göstermedir*

Bu düşüncelere ne kadar uyabiliyor veya uygulayabiliyoruz? Orada gezerken çıkan seslerden bunları da düşündüm
Atatürk'ü sevelim ve aynı zamanda bizler coşkularımızı, sevinçlerimizi daha saygılı, ölçülü ve BARIŞTAN yana olarak yapalım

  * NEYİN NE OLDUĞUNU  ATATÜRK' DE  BİLİYOR *Bence

                                                                                      SEVGİLER

Not; ( Birilerine de şunu söylemek istiyorum onlar kendilerini biliyorlar
                '' HERKES KENDİ ELBİSESİNİ GİYSİN''
Dualarınızı kötüye kullanırsanız o kötülük dönüp dolaşır size geri döner Kötülük düşüneceğinize
''OKUYUN KÜLTÜRÜNÜZ GELİŞSİN''
Bir de bir laf var bilir misiniz ''BAŞKASININ nokta nokta GERDEĞE GİRİLMEZ''
 
                     




     




           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr