23 Aralık 2017 Cumartesi

GÖRMEDİM, DUYMADIM, BİLMİYORUM

     SEVGİLER,

      Öncelikle bu yazdıklarım gerçekleri yansıtmaktadır Niye bu kadar maymun gözüküyoruz onu da anlamış değilim
       Daha önceki yazımda yeni yapılan apartman sistemlerinden, yapılan bu apartmanlardan sağlanan rantçılık sistemlerinden, daha da kötüsü insanların kullanılmasından (köleleştirilmesi) vb anlatmıştım
      Hatırlatma adına geçenlerde lavaboyu kullanmak için yatak odasındaki ebeveyn banyosuna girdim Yatak odasının karşı komşunun yatak odasıyla duvarlar bitişik Neyse ellerimi yıkayacaktım ki birden karşıdan çeşme açılınca irkildim San ki bana -BENDE BURADAYIM dedi
  Tabiiki bu işin görünen yüzü Bir de gözükmeyen yüzü de var *EVİM IRKÇILIK* kokuyor

    Herkes topraklarını veriyor Büyük apartmanlar ve genel de hep aynı tarz yapılanmalar var FARKINDA DEĞİL MİSİNİZ?
    *İNSANLAR KÖLELEŞTİRİLİYOR VE BAĞIMLI HALE GETİRİLİYOR
Toprak sahipleri ve inşaat firmaları tarafından da insanlar yönetilmeye kalkılıyor bir nevi
Zengin toprak ağaları ve fakir köylüler TOLSTOY'u getirirseniz aklınıza aynen öyle
     *İHTİYAÇLAR SADECE DEKORASYONA DEĞİL,
        HAYATIMIZA DA YÖN VERİR

Hayatımızda her şey paraya dayalı  Kullandığımız ürünler, lüks artıkça daha çok paraya ihtiyacımız oluyor FARKINDA DEĞİL MİSİNİZ?
Neden yeni yapılan evlerin içerisine alternatif olarak bacalı doğal şöminelerde yapılmıyor?
Üretilen her türlü ısıtıcılar bile paraya dayanıyor ve BAĞIMLIYIZ
   *Sular kesildiğinde koşa koşa marketlere gidiyoruz Su almak için
Başka türlü nasıl tüketeceğiz marketteki suları değil mi?
NİYE SU DEPOLARI YOK VEYA YAPILMIYOR?
*BELLİ PARAYLA GEÇİNEN İNSANLAR İÇİN EN UFAK OLUMSUZLUKLAR
 MUTSUZLUK HALİNE GELİYOR
*AKILLI EVLERİN YANINDA AKILLI ALTERNATİFLER OLMALI
*ÇİFTÇİLİĞİN VE HAYVANCILIĞIN AZALTILARAK YERİNE APARTMANLARIN DİKİLMESİ
*TARIMSAL VE HAYVANSAL ÜRÜNLERDE PAHALILIK, DİĞER ÜLKELERE
BAĞIMLILIK FARKINDA DEĞİL MİSİNİZ?
* EKONOMİK GÜCÜNÜZÜ , ÜRETİMİNİZİ ELİNİZDEN ALIRLARSA BİLİN Kİ;
  KONUŞMA HAKKINIZ BİTER
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar Diyeceğim haberleri izliyorum Haberlerde
İSRAİL, BAŞKENT KUDÜS konusu
 Halbuki, TÜRKİYE'DE İNSANLIĞI TEHTİD EDEN DAHA CİDDİ SORUNLAR VAR
  TOPLUM BOZULDU

 * LAİK MİSİN?
-Eeeeh bir DÜŞÜNEYİM
*MASALARIN ÜZERİNDE BİRBİRİMİZİ YUMRUKLAYARAK KARARLARIMIZI ALIRIZ
*NE İÇİN EVLENİRSİN?
Çocuk yapmak için 3 ve fazlası
***************************
* GÖRMEDİM, DUYMADIM, BİLMİYORUM

                               HAMD OLSUN!


 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr