9 Aralık 2017 Cumartesi

PRATİK TARİFLER



               MERHABALAR,

           Bir koca sene daha bitiyor Senenin son ayındayız Yeni yıla hazırlıklar başladı Ben nedense her yılın bitiminde hüzünlenirim
          Birkaç vakittir kitaplar yerine dergilerle takılıyorum Elimde 2013 yılına ait bir dergi Derginin
sayfaları arasında gezinirken değerli bir yazarımızın yazdıklarına takılıyor gözüm düşüncelerimiz bir
Mutfakta kullandığımız pratik tarifler, bazen evimize yaptığımız sihirli dokunuşlar gibi yazarımızda
öyle sihirli cümleler söylemiş ki sayfadan ayrılamadım
           *İŞLERİN EN KÖTÜ GİTTİĞİ DURUMDA BİLE SİZİ YİNE DE MUTLU EDEN BİRŞEYİ
BENİMLE PAYLAŞIN VEYA SİZİ MUTLU EDEN EŞYANIZI BENİMLE PAYLAŞIN* demiş
             Birkaç gün geriye gittim Pazartesi gününe Benim için berbat bir gündü Yazarın söylediklerinden yola çıkarak, o gün beni mutlu eden herhangi bir şey bulmaya çalıştım Maalesef o gün beni mutlu eden hiç bir şey olmamış
 Sonra da beni mutlu eden bir eşyayı düşünmeye başladım ve o gün ona sarılarak ağladığım bana daima gülmem gerektiğini hatırlatan PALYOÇAM geldi aklıma
  Kızdığımızda veya üzgün olduğumuzda evde ona bakıyoruz KIZIMLA
GERÇEKTEN BAZEN GARİPTİR BİZİM MUTLULUKLARIMIZ
  En sıkıcı bir havada yağmurlu bir günde beklemediğiniz bir anda da sizi buluverir MUTLULUK

Bazen hesaba yatan para, manavın getirdiği güzel elmalarla da alakalı değildir MUTLULUK

  Yazarımızın sihirli sözcükleriyle bende uzatmadan yazımı noktalamak istiyorum

      *BİR GÜN ÜZGÜN BİR KAHVE FİNCANI GÖRÜRSENİZ,
BİLİN Kİ, ONU ÜZEN SİZSİNİZ
O ASLINDA HİÇ DE DALGALANMADAN  *VAR OLMAK* NİYETİNDE
*BİRGÜN BİRİNİ GÖRÜRSENİZ SOKAKTA, ÇOK ÜZGÜN
BİLİN Kİ, ONU ÜZEN SİZSİNİZ
     
                    NE EVİNDEKİ YANMAYAN LAMBA, NE ESKİMİŞ HALI
NE ESKİMİŞ SEHPA
                     BİLİN Kİ ÜZEN SİZSİNİZ




                *ABAJUR'UN YERİNİ DEĞİŞTİRMEK BİLE NAFİLE*



    *HERKES KENDİ GEMİSİNİN KAPTANIDIR*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr