27 Ocak 2018 Cumartesi

ÇALIŞ SENİNDE OLSUN!




                   SEVGİLER,
   
          Bu günlerde haberleri izlediğimde gündemde AFRİN HAREKATI var Olanları izliyoruz Duacıyız Halktan insanları gösteriyorlar Mehmetçiğimize duyulan sevgi gösterileri sevindirici
           Bende bir iki çift laf etmek istiyorum İçimde kalmasın Buradan gönderme yapmak istiyorum
Onlar kendilerini biliyorlar
          Eşimin işinden dolayı birçok yerde bulunduk Güney Doğu Anadolu Bölgesi de dahil
Yazdıklarım gerçek bilgilere dayanmaktadır Bizzat gördüm
Bundan 20 yıl öncesi SİİRT' te idim Sıcak, çok sıcak ve çorak bir yerdi Toprağı bile benim daha önce görmediğim bir renkte bildiğiniz çöl yani İlk uçaktan indiğimizde yolda giderken içimden geçirdiğim
       ''BENİM BURADA NE İŞİM VAR'' oldu neyse
Su yok, yeşillik yok, ağaç yok Bol miktarda koca koca arılar birde sizin görmediğiniz sizi ısıran yakarcalar
        Batman- Siirt - Diyarbakır arası o güzergahlarda gezinti sırasında askerlerimizin ektiği yeni yetiştirdiği fidanlar ve ağaçlardan oluşan ATATÜRK ORMANI vardı O zaman baktığımda gülmüştüm Gözüken sadece sayıyla saydığım ağaçlardı Şimdi nasıl oldu bilmiyorum Su yok tabii ki
        Bu arada bizimde bir ağacımız vardı büyüdü mü  onuda bilmiyorum su yok tabii ki
ÇABA VAR MI VAR TABİİKİ
 Su olmasa da bir şeyler yapılmaya çalışılıyor
 Halkı bilinçlendirme çabaları da cabası neyse fazla ayrıntıya girmeyeceğim
Mehmetçiğimiz için klasik şeyleri de yazmayacağım
Nereye gidersem gideyim çalışma sistemlerini gördüm ÇALIŞKANLIKLARINI DA gördüm
  ALLAH'TAN bu GAP projesiyle birçok sorunlar da çözüldü
      GÖREBİLENE NE MUTLU

    ''ŞİMDİ BANA KALKIP TA BU ASKERDE TÜRKİYE'NİN EN GÜZEL TOPRAKLARINI PARSELLIYOR  DEMESİN''

-ASKER TÜRKİYE'NİN EN GÜZEL TOPRAKLARINI PARSELLLEMİYOR
-ASKER GİTTİĞİ HER YERİ GÜZELLEŞTİRİYOR

 -ASKERLE KAFAYI BOZMUŞSUNUZ ÇALIŞ SENİNDE OLSUN!

 Bu arada vatanı koruyan nerede olursa olsun nöbet tutan askerlerimiz BİR ANNE, BİR BABA'NIN
EVLADI
ONLARI TAŞLAYACAK KADAR ACİZ BU HAİNLER

        GERİSİNİ SEN DÜŞÜN! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr