16 Mart 2018 Cuma

DOSYA KLASÖRDEN GAZETELİK (ÇANTA)













               SEVGİLER,
DOSYA deyip geçmeyin ARKADAŞLAR,
Ortaya örgü yumaklarım ve şişlerim için hem gazetelik hemde çanta oldu

                    BEĞENDİNİZ Mİ?
  Aşağıdaki  kitabı sizler için seçtim Çocuklarınızın seveceğini düşünüyorum Bir sabah televizyonda kanal seçimi yaparken birde baktım SAYIN ÜSTÜN DÖKMEN
Her sabah saat 9 ' da  kanal 360 da dinlemek isteyenler için
Ogün konu olarak salı günüydü herhalde ARKADAŞLAR ,
YILGINLIKTAN bahsediyordu
Öncelikle fırsat bulmuşken böyle hocalarımıza teşekkür etmek istiyorum
Hayat her zaman bize gülücükler dağıtmıyor Bazen hayallerimiz beklentilerin altında kalabiliyor İşte ben her zaman haksızlığa uğradığımda ve ya yılgınlık hallerimde bu hocalarımızın kitaplarını okuyarak birçok zorluklarla baş etmeye çalıştım

                    İYİ Kİ VARSINIZ

                                       TEŞEKKÜRLER


            *SİZ DE HAYATINIZDA ''İYİ Kİ '' İLE BAŞLAYAN CÜMLELERİNİZ NELER SIRALAYIN KENDİNİZE

  ÖRNEĞİN;

* İYİ Kİ BALIK BURCUYUM
*İYİ Kİ KADINIM
*İYİ Kİ BAŞKAN DEĞİLİM
*İYİ Kİ DİNCİ DEĞİLİM
*İYİ Kİ MÜSLÜMANIM

                                               VB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr