28 Mart 2017 Salı

PALYAÇOY'LA UYANIŞ

GOOD DAY'S

Bu sabahta kızımın odasında palyaçoy'la uyandım SEVİMLİ, SEVİMLİ GÜLÜMSÜYORDU bana
Canım sıtkındı ve benim yaptığım bu çalışma beni güldürmeyi başardı Görüldüğü üzere; sembolik olarak; saat şeklinde günlük hava durumunu gösteriyor Ben yine 3 boyutlu olarak baktım bizim PALYAÇO'YA

       Öncelikle yatakta ben ona; o bana bakarken derken ip ucunu yakaladım yahu aynı zamanda İnsan'ın duygu durumunu da anlatıyor benim PALYAÇO dedim (SEVİNÇ,MUTLULUK,ÜZÜNTÜ vb)
       PALYAÇO nedir?
Bilindiği gibi kendisini seyredenleri güldüren ve eğlendiren, yüzü boyalı, komik oyuncu PALYAÇOLUK da davranışlarda GÜLDÜRÜCÜLÜK

 Hemen KALK,SİRKELEN, HAVALAR NASIL OLURSA OLSUN, SENİN HAVAN İYİ OLSUN
 DEDİM VE GÜLDÜM
 Parçalı bulutlu dan GÜNEŞE geçtim
Yine HALK ARASIN DA çokça söylenen (kişiler için) BULUTLU HAVA GİBİSİN benzetmesini DUYMAYANIMIZ YOK (Gün içerisin de olumlu ve olumsuz yaşadıklarımızla alakalı olarak)
      Yani anlayacağınız benim PALYAÇO sembolik olarak; anlattığının dışında da PSİKOLOJİK
KISSADAN HİSSE;
Dört koldan saldırılara rağmen; BENİM PALYAÇO BENİ GÜLDÜRDÜ
Bir de bazı insanlara PALYAÇOLUK yakıştırması yapılıyor KÜÇÜMSENİYOR
Genelde KOMEDYENLER için
BENCE;
KİŞİSİNE GÖRE DEĞİŞİR
PALYAÇO OLMAK VE PALYAÇOLUK BAŞARI İSTER

                      *ÇALIŞ SENİNDE OLSUN*



       



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr