2 Eylül 2017 Cumartesi

YETKİLİLERE DEVLET BÜYÜKLERİNE SESLENİYORUM!



MERHABALAR;
Daha önce birçok yazılar paylaştım sizlerle sevgili dostlarım Bu gün sizlerle yine hayatın içinden konuşacağım Öncelikle bu yazdıklarımı okuyanlar bilsinler ki hiç kimseyle hiçbir sorunum yok hatta birçok fotoğrafı da şu anda yayınlamıyorum

İnsanın evi yaşadığı yer olduğu için çok önemlidir Hem ÖZEL (NAMAHREM) ,hem de MUTLULUĞU'DUR
Ama çarpık anlayışlara sahip olan insanlarla yaşamak zorunda olduğun zaman KENDİ MUTSUZLUKLARINA DA SENİ DE DAHİL EDİYORLAR
  *ŞİMDİ BURADAN YETKİLİLERE SESLENİYORUM*

*Apartmanların belli amaçlara yönelik yapılmamasını istiyorum*
*Aile hayatı özeldir,NAMAHREMDİR *
ÖRNEĞİN; Çift daire şeklinde apartmanlar yapılıyor yatak odaları yan taraftaki daireyle bitişik olmamalı, çünkü ebeveyn banyolar da aynı odanın içinde olduğu için her şey duyuluyor

GELELİM OLAYA;
Yedi senedir bu apartmanda oturuyorum Taşındığımızdan beri yatak odası durumundan hoşlanmadığım için odaların yerini değiştirdim Fakat mobilyasız olmuyor Giysiler ortalıktaydı Sonra devreye mobilya dahi olunca odaya geri döndüm Bir senedir kızımla beraber o odayı kullandık zor bela Her şey duyuluyor Gece geç saatlere kadar açılan uzunca çeşme sesleri
Yakınlarıma dile getirsem de,
-Aman ne olacak komşu ALIŞ işte herkes böyle yaşıyor, ne olacakmış herkes birbirini duysa taşındığımdan beri bu düşünceyi savunmadım nitekim de bugün haklı çıktım

Benden küçükler Daha önce nazikçe kadına söyledim
-Ya uzunca akan çeşme sesi duyuyoruz niye acaba diye?
Dedi ki  üst kattan geliyor
Aradan birkaç ay geçti su sesleri aynı şekilde hiç kesilmedi
Böyle idare ede ede bir sene geçti
Bugün karşılaşınca;
Hem iyi bayramlar diledim hem de dedim ki
Daha önce söylemiştim yine söylüyorum biz kızımla uzunca açılan o çeşme seslerinden rahatsız oluyoruz uyuyamıyoruz diye yine bizden değil dedi
Eeeee kızımda duyuyor dedim
 Kocası sinirli bir şekil de elini kolunu kaldırarak nezaketsiz bir şekil de
- GİT KİME ŞİKAYET EDERSEN ET dedi

Konuyu hemen kestim Çünkü; karşımdakilere;ben sizi şikayet edeceğim demedim
Bir kere gayet sakin bir şekilde rahatsızlığımızı dile getirdim niye o tavır içindesin?
Yüz yüze bakıyoruz kiracı değiliz kestirip atmanın amacını anlayamadım
Karısı da bana;
Siz de kızınıza masal okuyorsunuz dedi sıkıntı değil ben daha kısık sesle de okuyabilirim
Neydi o KÜLHANBEYİ TAVIR

İnsanoğlu işte Kötü niyetli kişiler olduğu zaman birçok AİLE hayatı bu şekilde biter

*Bu şekilde APARTMANLARIN YAPILMASINA İZİN VERİLMEMESİ gerekir

Eğer bu düşüncelerime katılan varsa bu tarz evleri tercih etmeyin derim


*AİLE HAYATI NAMAHREMDİR*

Gelelim diğer konuya;

*Balkonlarınız da prizlerinize dikkat edin*

İki oldu elektrik çarpıyor beni

En üst kattan oluk yerinin bitiş yeri benim balkonuma denk gelmiş Yedi senedir üst kattan akan sular hep bana aktı resimde görüldüğü üzere duvarda çatlaklar oluştu prizde orada

*DUVARI NEM İNSANI GAM YIKAR*
 Geçenler de temizlik yaptım Prize dokunmadan duvardan olacak her halde yine çarpıldım

*AÇIKTA OLAN PRİZLERE DİKKAT*

Kısacası bu problemden dolayı balkonumu kapatayım dedim

Yaptırdığım yer de sağ olsun iki ay salladı uzattı da uzattı

Bir keresinde kızdım dedim ki; orada çalışan kıza;

- bak bu görüntü sizin için hiç de iyi değil çok kötü olacak dedim
Ne derse beğenirsiniz? ZEYTİNYAĞI
-İşimden mi beni edeceksin

Bu nasıl bir algılama biçimi anlayamadım Benim anlatmak istediğim Bu ismi kötüye düşürüyorsunuz anlamındaydı O cümleyi şahsi algıladı
Benim senle bir sorunum yok ki
*BANA NE SENİN İŞİNDEN*

(Bu arada o balkonun kasalarının fotoğrafını koymuyorum İki tane duvara dahil yapışmayan çivileri ve yanlış ölçüyle monte edilen kasalardan
 GÖZ ZEVKİNİZ BOZULMASIN

*Böyle insanları üzerek iş yapıyorsan yapma*

 Yazarken de yoruldum ARKADAŞLAR Hayatın içinden daha sonra devam edelim Daha neler neler var bilseniz

   
  SON OLARAK;


*ÇARPIK YAPILAŞMAYA, YERLEŞMEYE İZİN VERMEYİN*

*BÖYLE EVLERİ TERCİH ETMEYİN*

*SAHİP OLDUĞUNUZ EVİN KOMUTANI, SADECE O EVİN SAHİPLERİDİR, AHALİ KARIŞAMAZ*
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr