9 Şubat 2017 Perşembe

COMEDY LİFE/TO SMİLE AND ENTERTAİNMENT

Sevgili Dostlar,
Bu günlerde  duyduğum bir söz üzerine ve sanal alemde okuduğum bir çok bilgi  yüzünden çokça
gülmekteyim Hemen ne diye sorduğunuzu duyuyorum ve söylüyorum

  Bir oturduğunuz muhitin veya gittiğiniz herhangi bir yerin zengin olup olmadığını; mahallenin KEDİLERİNDEN anlıyormuşsunuz Eğer KEDİLER toplu ise ZENGİN, eğer KEDİLER cılız iseler
 o yerin FAKİR olduğunu düşünebilirmişiz
Yolda giderken önümden kedi geçti aklıma geldi birden söz ve sonra park halindeki arabalara takıldı gözüm
Kocaman simsiyah bir MERCEDES Dedim ki kendi kendime Acaba KEDİLERDEN Mİ, yoksa ARABALARDAN MI ? anlaşılır ZENGİNLİK-FAKİRLİK diye

      GÜLDÜM, GÜLDÜM, GÜLDÜM

Düşününce de, tarihten bu yana PARA o kadar çok hayatımızın içinde ki dedim Fransa'dan başladım
MARİE ANTOİNETTE VE NAPOLYON BONAPART'IN SÖYLEDİĞİ SÖZ
        PARA, PARA, PARA
BAŞLADIM SIRALAMAYA;

*PARAN KADAR ÖZGÜRSÜN
*SU SESİ, KADIN SESİ,PARANIN SESİ
*PARALAR,PARALAR BOZULMASIN ARALAR
*BEN ADAMI PARAMLA DÖVERİM
*EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ PARANIN DIR (FİGENCE)
*BİRİLERİ İÇİN BİR ŞEYLER HİÇ BİR ŞEY
                                                                                (FİGENCE)
  BİRİLERİ İÇİN BİR ŞEYLER ÇOK BİR ŞEY

*PARANIN SESİ ŞINGIRDASIN
                                                          (ROMA DÖNEMİ)
  ACILI RUHLAR RAHATLASIN

 *MUSLUĞU AKARKEN DOLDUR (ANONİM)
*PARA VARLIĞI BİR DERT,
                                                  (ŞARKI)
  YOKLUĞU BİR YARA

Daha birçok şeyler sıralanır tabii ki Görüyorsunuz ki Ülkelerin, İnsanların olmazsa olmazı PARA
Hayatımızda geleceğimiz her şeyimiz PARAYA endeksli

Gülünç olan kısmı birilerinin örneğin; bir gecede üç bin -beş bin TL harcarken birilerinin de bu parayla bir sene boyunca taksit ödemesi

Yine gülünç olan kısmı birilerinin ayda kırk -seksen milyar, sadece kira parası iken birilerinin  de ömür boyu çalışarak biriktirdiği para olması
VS      VS      VESAİRELER

Tarih; demişken de geçenler de GÜLDÜR GÜLDÜR show programının da skeçlerinin konularından bir tanesiydi
TARİHLE ilgili komik birkaç söz sıraladılar ardı ardına Onlar sıraladıkça benden de gelenler oldu ardı ardına HAYDİ GÜLELİM Mİ?

*Tarihler DE tarih midir?
*Sizce;
'' Deve kendi eğrisini görmez
Neden boynun eğri der''
Atasözü tarihteki develerden mi?
*Tarihte ki efsaneleri TARZANA MI borçluyuz?
*Tarih sayfalarının tozlu olması GOBİ ÇÖLÜNDEN Mİ?

beğendiniz mi?

 Son olarak da; sanal alemden okuduğum bir bilgiyle alakalı olarak gülmekten kırıldım Vallahi ben sanal alemin yalancısıyım Hikaye,
Fi tarihinde bir kadının papaz olmak istemesiyle ilgili   Kadınların papaz olma hakkı olmadığı için erkek kılığına girerek papaz olması Daha sonra da gönül bu Biriyle birlikteliği sonrasında hamile kalması
Giysileriyle hamileliğini gizlemesine rağmen bütün papazların olduğu meydanda doğum sancılarının tutması  ve herkesin gözü önün de bebeğini dünyaya getirmesi
Olayın açığa çıkması sonucu,
 kadın ve bebeğinin orada taşlanarak öldürüldüğüne dair
Çok üzücü değil mi?

Ben de hikayenin bu kısmına üzüldüm tabii ki KOMİK bulduğum hikayenin bundan sonrası
Bu olaydan sonra papazlık denetimleri çok sıkı şekilde olmaya başlamış Papaz olacak kişilerin erkek veya kız olup olmadıklarını oturak şeklindeki sandalyelerden  alttan elle yoklayarak cinsiyet tahlili yapmaları bu devirde vallahi

DEDİM YA BEN SANAL ALEMİN YALANCISIYIM

GÜLDÜM, GÜLDÜM, GÜLDÜM









   







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr