14 Şubat 2017 Salı

SÜNGERİN SUYU ÇEKTİĞİ GİBİ


Bu gün bendeniz BEETHOVEN 'IN 5 SYMPHONY eşliğinde resimde görüldüğü üzere LEV NİKOLAYEVİÇ TOLSTOY'UN * DİRİLİŞ*
 adındaki eserini bitirdim Tıpkı süngerin suyu emmesi gibi bende bilgileri öyle emdim Diğer kitap PROF DR YAŞAR NURİ ÖZTÜRK'ÜN KUR'AN'I TANIYOR MUSUNUZ? (O'nu Hiç Okudunuz mu? )isimli eseri Kitapların içinde kayboldum bugün

AHAHTARLAR BİRÇOK KAPIYI AÇAR
Tıpkı anahtarlar gibi gönül kilitlerini açan anahtarlardan bir tanesinin de KİTAPLAR olduğunu düşünüyorum Bilindiği üzere;
Rusya'nın çağdaşlaşmasında çok rol oynamıştır TOLSTOY O dönemde (1899) Rusya'nın geçirdiği zengin soylular, fakir köylüler arasındaki toplumsal mücadele ve KÖLELİĞİ anlatırken yönetimi de eleştirmiş, işlenen suçlar verilen cezalara, yargılamalarda yanlışlıklara değinerek BİR İNSANI KAZANMAK
YERİNE O İNSANIN YOK OLUŞUNA TANIK OLMAK bu noktaya dikkat çekmiş
Bunun yanında da halkın dini inancını,dinde yapılan ritüelleri işlemiş ve eleştirmiş kendisinin vicdani muhakemesi,hayatın anlamı,insanlığın var oluş sebebi,KÖLELİĞİ; HEM YAŞAMSAL HEM DE DİNSEL olarak ele almış, ÖZGÜRLÜĞE HER AÇIDAN NOKTA ATIŞI YAPMIŞ
Kitapta İNCİL'DEN bölümler olması, KUR'ANI KERİM'İN içinde de geçen ayetlerle benzerlik buldum ben
Eseri, Dünya hayatıyla ilgili benzetmeler (Mal sahibi-işçi) yaparak bitirmesi manevi yolculukta bizim
kitabımızdaki ayetlerle bağdaşması gözümden kaçmadı
Örneğin;EN'AM 32 İSRA 72

Diğer kitap  PROF DR YAŞAR NURİ ÖZTÜRK' ÜN Okumanızı tavsiye ederim Birçok soruya cevaplar bulurken  Bizim toplumumuzda ki TEHLİKELİ MAKBUL GÖRÜNÜMLÜ MELUNLARI
(İdris suretinde iblisleri)  öğrenebilirsiniz

Son olarak; HER DİNDE DİNDAR VARDIR VE O, RAHMETTİR VE HER DİNDE DİNCİ VARDIR O MUSİBETTİR
(Şirkin en kötüsü RİYA, melunu makbul,iblisi idris göstermeyi meslek edinmiş alçakların maskesi, aracı ve sığınağıdır ) MAUN SURESİ

SÜNGERİN SUYU EMMESİ GİBİ OKUYALIM ARKADAŞLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr