30 Ağustos 2017 Çarşamba

30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN





                 SEVGİLER,

30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN

Resimde görüldüğü üzere okuduğum kitap SUNAY AKIN'IN (Ayçöreği ve Denizyıldızı) Daha yayınlamayı düşünmüyordum BAYRAM dolayısıyla sizinle düşüncelerimi paylaşmaya karar verdim

Kitapta çok güzel bilgiler var bunun yanında çok güzel hayal güçleriyle SUPERMAN olmuş ŞİİRLER
Ama öyle bir yer vardı ki benim MEST OLDUĞUM CEMAL SÜREYA VE ATATÜRK konulu yazısı (mutlaka okuyun)

''BENİM MANEVİ MİRAS OLARAK, HİÇBİR DONMUŞ VE KALIPLAŞMIŞ KURAL BIRAKMIYORUM
 BENİM MANEVİ MİRASIM İLİM VE AKILDIR''
                                                                                      ATATÜRK

Bu yazıyı okurken hem üzüldüm hem de sevindim
Üzüntüm geçen dönemleri birilerinin çok çabuk unutmaları, sevindiğim taraf da FARKINDALIK
 Ben de katılıyorum bu düşünceye;


*Ayetlere dayalı bir düzen kurmak isteyenlerin ve kalıplaşmanın en çirkini olan IRKÇILARIN, saklandıkları ATATÜRKÇÜLÜK paravanı arkasında sobelenmeleri gerekir*

 Bu kitabı okudukça gördüklerim, yaşadıklarım  ne kadar örtüştü bir bilseniz

Yalnızlığımı unutup sanki SUNAY AKIN'LA birlikte her kötülük gördüğüm de içimden İKİYÜZLÜLER  dedim

Sonuç olarak; BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN

SAYIN; SUNAY AKIN

BİZ DE OYUNCAKLARI ÇOK SEVİYORUZ
                                                                                       SEVGİLER









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr