22 Ekim 2017 Pazar

SİZ KARAR VERİN

SEVGİLER,
    Saat 1200 'yi geçti herhalde Yeni bir gün
 Cumartesi sabahı uyandım Yüzümü yıkamak için banyoya girdim Yıkayamadan dışarıya çıktım Bir koku, bir koku anlatamam Yağmurda yağmadı dedim kendi kendime ne bu koku?
Giderlerin yanına yaklaşılamıyor kokudan vallahi
   Saçımı başımı taramadan attım kendimi dışarıya Günün sabahında DAKiKA BİR, GOL BİR

Geçenlerde de arkadaşlar doktora gittim Testlerim sonucuna göre doktorum bana hap verdi Kutuyu açtım hapa baktım resimde görüldüğü üzere kapsül şeklinde Kapsülü elime aldığımda bildiğiniz dışı plastik gibi
 Kendi kendime dedim ki;
'' Senelerce uzmanlar yumurtayı tartıştılar Yumurtanın akı zararlı sarısının faydalı olduğunu söylediler
Seneler sonra da yumurtanın sağlıklı bir besin olduğuna karar verdiler Neyse
Şimdi benim bu hap da yumurta hikayesi gibi sağlıklı mı ? diye içime kuşku düştü
Hap çantamda olunca hazır dışarıya çıkıncada eczanedeki kişilere sormadan edemedim
Kapsülü gösterdim '' sizce bunu yutmalı mıyım sakıncalı mı?''
Eczacı bu şekilde de hapların yutulduğunu söyledi
Bana sorarsanız içim hiç rahat değil
Eşya seçiminde bile genelde  cam ürünleri veya mika olmasına dikkat etmeye çalışıyorum Plastiklerin sağlık için uygun olmadığını biliyoruz değil mi?
   *SİZ KARAR VERİN * diyorum

  Her şeyde bir hayır var derler ya sabah kokudan kaçtım iyi ki kaçmışım Nasıl güzel yakıcı bir güneş
Denizin üzerinde milyonlarca parıltı Bir anda yürüyüş yapmaya karar verdim sahile
   Yürüyüş esnasında balıkçı teknelerine göz kırptım uzaktan Martılarla da selamlaştım
Yürürken stresin insan üzerinde olumsuz etkilerini düşündüm Senelerce önce okuduğum bir yazıda şöyle diyordu
Doktorlar stressiz bir yaşam öneriyor bütün hastalarına özellikle de ameliyatlı hastalarına Strese girdiğin anda vücut olumsuz bir hormon salgılıyormuş Yanlış bir bilgi olmasın diye hormonun ismini yazmayacağım Ameliyatlı hastaların yaralarının iyileşmesi için bu hormonun salgılanmaması gerekiyormuş
Görüyor musunuz arkadaşlar ne kadar etkili STRES
Sinirlendiğiniz andan itibaren enerjiniz de düşüyor moraliniz de
Benim sabah ki olayıma gelecek olursam hoşuma gitmeyen bir durumla karşılaştım ve beyin güne olumsuzlukla başlamış oldu  Bu bahsettiğim yaşadığımız yerde, çevrede bizim sağlığımızı tehtid eden alerjenler Gürültü, çevre kirliliği vb
 Neyse ki güneş içimi ısıttı, kayboldum denizin maviliğinde
 Dönüş yolunda simidimi de almadan edemedim
Daha sonra da kızımla birlikte  günü tamamladık
 Yine hem güneşten faydalandık hem de denizden

*KAYALARDA UFUK ÇİZGİSİNİN ÖTESİNİ  DÜŞÜNDÜK*

                                           






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr