31 Ocak 2018 Çarşamba

BIKTIM

                             
SEVGİLER
Şaşırdınız değil mi? Genelde bu sembolü terörü lanetlemede kullanıyoruz Bende bir şeyleri lanetliyorumda o yüzden koydum bu sembolü Terör kadar tehlikeli oldukları için Kim mi bunlar ?oturduğum yerde bulunan bazı şahıslar İnsanları salak zannediyorlar anlamayacak kadar İnsanları okuyup kodlamasını çok iyi bilen komşular Mesela üstümdekiler akşam sabaha kadar mobilya, ellerine ne gelirse çektiler gecenin farkında değiller Yada el olayı falan filan Anladınız siz onu
Sabah -akşam  asansör BİLE nasıl dayanıyor onların işkencesine anlamadım Bir aşağı, bir yukarı İçeriye giren saatlerce asansörün içinde kalıyor Yakaladıkta bazı şahısları
 Yahu insanlardan  faydalanmak yerine daha yararlı işlerle uğraşın
İnternette gezinirseniz benden daha güzel FANTAZİLERDE var (Siz isteyin yeter)

    Kızılderililer gibi de haberleşmeleriniz çok yaratıcı (lambalar, silkelenmeler)

Benim birinizle sorunum yok Kiminle kavganız varsa kendi bedeninizi kullanın Başkalarının bedenini değil ARAZİLER PARSELLENİR İNSAN BEDENİ DEĞİL (ANLADINIZ SİZ ONU)
           *   BEN KULLANIŞLI DEĞİLİM*
            *  SİZİN YARIŞ ATINIZDA DEĞİLİM*
*ATLARIN YULARLARI ÇEKİLİR (ALLAH'TAN KORKMAZLAR UTANMAZLAR SİZİ)*
 * KENDİ PİS TARİKATLARINIZA BENİ ALET ETMEYİN*
*KENDİ (******) GERDEĞE GİRİN*
*YÜZSÜZLER*

   Hepsi uçmuşlar başka alemlerde yaşıyorlar Allah sizin gibilerden herkesi korusun Vallahi daha neler var bilseniz Bir kısmını anlatmayacağım arkadaşlar Bu şekilde davranmaya devam ederlerse gerisini AVUKATA saklıyorum

                         BIKTIM




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e

SiteEkle.Com.Tr